نقش كیفیت بر برند سازی

نقش كیفیت بر برند سازی

نقش برند یا عنوان تجاری در نفوذ و ماندگاری در بازارهای مصرف، برای تولیدکنندگان کالا و خدمات کاملاً واضح و مبرهن است
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 139
فرمت فایل doc
حجم فایل 52 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

نقش كیفیت بر برند سازی

فروشنده فایل

کد کاربری 3069

کاربر

شرح مختصر:

نقش برند یا عنوان تجاری در نفوذ و ماندگاری در بازارهای مصرف، برای تولیدکنندگان کالا و خدمات کاملاً واضح و مبرهن است. کارشناسان اقتصادی و اجتماعی معتقدند که وقتی یک کالای تجاری با برند ویژه خود در بازارهای مصرف موجب جلب اعتماد خریداران می­شود، درواقع باعث وفاداری مصرف­کنندگان به تداوم خرید آن کالا شده است. بنابراین، اعتماد به یک برند به‌معنای وفاداری به کالای تولید شده و ابزاری مناسب برای تداوم تقاضای خرید آن است. از سویی دیگر كیفیت یك كالا می تواند تصویر ذهنی مناسبی از ان كالا را برای مشتریان به همراه داشته باشد. این تصویر ذهنی می تواند به طور طولانی مدت و مستمر اندیشه خرید و مصرف را برای خریداران و مشتریان به همراه داشته باشد. هدف از این تحقیق بررسی نقش كیفیت بر برند سازی می باشد. تحقیق حاضر از نوع تحقیقات مروری بوده و در زمزه پژوهشهای كتابخانه ای قرار می گیرد. نتایج و یافته های این تحقیق نشان می دهد كه شركتهای معتبر برای تقویت نام تجاری و برند خود ناگزیر از ارتقای سطح كیفیت كالا و محصول خود هستند. این ارتقتی كیفیت فرایندی مداوم و مستمر بوده و ارایه همزمان یك كالای با كیفیت و مناسب می تواند زمینه موفقیت شركت را فراهم اورد.

فهرست مطالب

چكیده

مقدمه

تعریف مفهوم علامت تجاری (برند)

جایگاه «برند» در موفقیت تجاری

تجمع کارکنان گرد علامت تجاری

رابطه بین کیفیت و برند سازی

شخصیت برند و روابط میان مصرف کننده و برند

ارزش نشان تجاری بر اساس کیفیت کالا

ادراک و برداشت مشتری از برند

ابعاد ارزش ویژه ی برند در مدل آکر

روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند

تقابل برندسازی و مدیریت برند

سهم برند در بازار رقابتی

سهم برند و رابطه مشتری

درک شخصیت و کیفیت برند

تبلیغات؛ محرک برند

ویژگی­های فردی در برندسازی

گونه ­شناسی روابط برند

تأثیر رسانه­ های جمعی بر پیشرفت روابط برند

نتیجه گیری و جمع بندی

منابع

نقش كیفیت بر برند سازی | فایل ناب: دانلود مقاله، تحقیق، …

۱۹ شهریور ۱۳۹۶ – شرح مختصر: نقش برند یا عنوان تجاری در نفوذ و ماندگاری در بازارهای مصرف، برای تولیدکنندگان کالا و خدمات کاملاً واضح و مبرهن است. کارشناسان …

نقش كیفیت بر برند سازی فارس مقاله – magnetic blog

نقش كيفيت بر برند سازی ,بررسی نقش تصویر برند بر دیدگاه روابط عمومی و وفاداری مشتری …

تصاویر برای نقش كیفیت بر برند سازی

تصاویر بیشتر برای نقش كیفیت بر برند سازیگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمامif (document.querySelector(“#taw”).clientHeight == 0 && document.querySelector(“#topstuff”).clientHeight == 0){var positiveClientHeight = function(element){return element.clientHeight>0;};var firstVisibleElement = Array.from(document.querySelector(“#rso”).children) .find(positiveClientHeight);var sectionWithHeaderElement = firstVisibleElement && firstVisibleElement .querySelector(“div g-section-with-header”);if(sectionWithHeaderElement){sectionWithHeaderElement.style.marginTop = “0”;} }

نقش روابط عمومی در برندسازی – دنیای اقتصاد

۲ شهریور ۱۳۹۴ – وظیفه برند، شناسایی و ایجاد آگاهی و تضمین سطح کیفیت، کمیت، رضایت و کمک … نقش روابط عمومی در برندسازی … برندسازی در مقابل بازاریابی.

اهمیت برند سازی در کسب و کار – Ali Noein

۱۷ بهمن ۱۳۹۵ – برند سازی هم در دنیای واقعی و هم در دنیای مجازی باعث شناخته تر شدن شما و … هم به کیفیت محصول و سیاست‌های شما درزمینهٔ نحوه انجام کار تجاری تون، و اینکه شما چطوری … اما چطوری یه برند قوی بسازیم و چه عواملی تو برند سازی نقش دارن؟

[PDF]در امهیت و نقش برندسازی درجمموعه های فرهنگی – مرکز مطالعات

از این حيث برندســازی فرهنگی عبارت است از خلق یا گســترش یک نهاد، سازمان،. مجموعه و مؤسســه ای که یک محصول فرهنگی و با کيفيت و مــورد عالقۀ مخاطب را. عرضه می …

ایرنا – نقش برند در جایگاه های عرضه سوخت

۳۰ خرداد ۱۳۹۶ – تهران- ایرنا- برندسازی یا همان طرح ایجاد جایگاه های زنجیره ای چندی پیش با هدف ارائه خدمات کیفی همزمان با رقابت زایی به دستور صریح وزیر نفت …

[PDF]اثر ارتباط برند، کیفیت خدمت و تجربه برند با واسط اعتماد …

توسط رحیم نیا – ‏2016
جی نیز نقش وفاداری بر افزایش ارزش شرکت را تأیید نموند … اثر مثبت تجربه برند، کیفیت خدمت و ارتباط برند را با واسط اعتماد به برند بر وفاداری به … ذیرفته شده از این که برند جهانی چیست، مفهوم سازی نظام مند و تجزیه و تحلیل در حوزه برندسازی.

اهمیت برندینگ و نقش آن در موفقیت شرکت – چرا باید …

۱۸ خرداد ۱۳۹۶ – برندها به مصرف کنندگان کمک می کنند تا محصولاتی که احتمالاً از آن سود می برند را شناسایی کنند. برندها همچنین نشاندهنده کیفیت محصولات و خدمات …

تاثیر برند سازی درجهت دهی رفتار مصرف کننده | sonia …

۱۸ شهریور ۱۳۹۴ – برند و نقش برند سازی در رفتار مصرف کننده … راهكارهايي براي شناخت نقش شاخص‌های كمي و كيفي در جهت برجسته‌سازی نقاط مزيت، چنين تحقیق‌هایي …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *