عنوان تحقیق: بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا

عنوان تحقیق: بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا

بررسی تحولات سالهای اخیر نشان می دهد،كه خدمات به صورتی وسیع گسترش یافته و این روند در سال های آتی با سرعت بیشتر توسعه می یابد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 525
فرمت فایل doc
حجم فایل 72 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 69

عنوان تحقیق: بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا

فروشنده فایل

کد کاربری 3069

کاربر

شرح مختصر:

بررسی تحولات سالهای اخیر نشان می دهد،كه خدمات به صورتی وسیع گسترش یافته و این روند در سال های آتی با سرعت بیشتر توسعه می یابد.صنعت كوچك و خدمات بزرگ می شود .مدیران موٌسسات تولیدی و خدماتی در كلیه بخش های دولتی تعاونی و خصوصی به تدریج پی می برند كه تنها كیفیت محصول نمی تواند موجب تمایز آن ها از دیگران شود بلكه باید كانون توجه را از بازار گرایی به مشتری گرایی تغییر داد.

بسیاری از آن ها نه تنها تمام توجه خود را از بازار به مشتری معطوف كرده اند.بلكه به حفظ مشتریان فعلی به عنوان استراتژی ارزان تر ،راحت تر و شاید سود آور تر و جذاب تر می نگرند در نتیجه به منظور پشتیبانی و تقویت خدمت گرایی برای جلب رضایت گیرندگان ، تحقیقات ،همایش ها، مقالات ،كتاب ها و دوره های آموزشی و پروژه های مشاوره ای در سطوح مختلف تحت عنوان مدیریت خدمات و استراتژی

خدمات پیش از پیش شكل گرفته و گسترش می یابد. (اعرابی ،ایزدی،1380)

خدمات یكی از بخش های اقتصاد است كه با توسعه روز افزون مواجه بوده است،در كشورهای پیشرفته بخش خدمات درصد چشم گیری از منابع و فعالیت ها را به خود اختصاص می دهد و ارزش افزوده متنابعی ایجاد می كند.

هدف از انجام تحقیق بررسی این مورد بود كه ببینیم آیا خدمات پس از فروش گارانتی ،ضمانت ،حمل ونقل و…)باعث افزایش فروش می شود؟

به این معنا كه اگر فروشندگان و توزیع كنندگان كالا به نحو احسن در صدد اجرای به موقع خدمات برآیند این كار باعث افزایش فروش می شود؟

فهرست مطالب

پیشگفتار ۳
“مقدمه” ۵
بیان مسئله: ۶
هدف: ۶
فرضیه تحقیق: ۷
روش تحقیق: ۷
مروری بر تاریخچه مساله و موضوع تحقیق ۱۰
تعریف خدمات ۱۰
۲-۱ خصوصیات خدمات ۱۱
۳-۱ ارتباط خدمات و کالا ۱۲
۴-۱ کانالهای توزیع در بخش خدمات: ۱۵
۵-۱ توزیع خدمات: ۱۵
۶-۱ بررسی نیازهای خدماتی مصرف کنندگان: ۱۶
۷-۱- بازار یابی خدمات: ۱۷
۸-۱- کالا: ۱۸
۹-۱- مراحل فرایند پذیرش کالا : ۱۸
۱۰-۱ کیفیت خدمات : ۲۰
مبانی نظری تحقیق ۲۳
۱-۲ نظریه ها ۲۳
۲-۲ بررسی چند دیدگاه : ۲۳
۱-۲-۲- تجزیه تحلیل دوره زمانی فروش : ۲۳
۲-۲-۲- تجزیه تحلیل اماری تقاضا: ۲۶
۳-۲- نتیجه : ۲۷
مروری بر سابقه مطالعاتی تحقیق ۲۹
مقاله بازاریابی مبنی بر انسان ۲۹
۲-۳- کشور های پیشرفته به ازای هر دلار سرمایه گذاری در تولید یک دلار در خدمات سرمایه گذاری می کنند ۳۰
۳-۳- هفت کلید استراتژی خدمات ۳۲
۴-۳ بازاریابی مدیریت بازار ۳۳
۵-۳- بررسی راهبردی عناصر آمیخته بازار یابی شرکت های موفق ایرانی ۳۴
روش آزمون فرضیه: ۳۵
۶-۳ نتیجه ۳۷
۱-۳- تعاریف و مفاهیم ۴۰
۲-۳- تعیین عوامل ومتغیر ها : ۴۰
۳-۳- تعیین روابط بین متغیر ها: ۴۱
۱-۴:مقدمه: ۶۱
۲-۴- نتایج تحقیق: ۶۱
۳-۴- پیشنهادات : ۶۳
فهرست منابع و ماًخذ:69

تحقیق بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

تحقیق بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا مربوطه به صورت فایل ورد word و …. و پروژه های مشاوره ای در سطوح مختلف تحت عنوان مدیریت خدمات و استراتژی.

بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا – مدیریت …

۱۵ تیر ۱۳۹۳ – بلکه به حفظ مشتریان فعلی به عنوان استراتژی ارزان تر ،راحت تر و شاید … محور بحث ما در این تحقیق بررسی تاًثیر خدمات پس از فروش بر فروش …

[PDF]ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش ﺑﺮ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن در ﺷﺮﮐ

ﻋﻨﻮان. : ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش ﺑﺮ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن. در ﺷﺮﮐﺖ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﺟﻮش و ﺑﺮش ﮐﺎرا. اﺳﺘﺎد. راﻫﻨﻤﺎ … ﻪ ﭼﺎرﭼﻮب ﺗﺤﻘﯿﻖ در ﻓﺼﻞ ﺳﻮم روش ﺗﺤﻘﯿﻖ اراﺋﻪ ﮔﺮدﯾﺪه اﺳﺖ …. ﭼﺮﺧﮫ ﺣﯿﺎت ﮐﺎﻻ و ﺧﺪﻣﺎت.

بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا | پرشین مقاله

در: روش تحقیقتگ ها: انجام پروپزال, انجام تحقیق دانشجویی, بازاریابی کالا, … خلاصه ای کوتاه از مقاله بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا را در … مقاله ای که در زمینه تاًثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا مطالعه شد مقاله ای با این عنوان بود …

دانلود رایگان پایان نامه کارشناسی ارشد – تاثیر خدمات پس از …

دانلود رایگان پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی- تاثیر خدمات پس از فروش بر رضایت … عنوان پایان نامه : بررسی و مطالعه ی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت …

تحقیق – بررسی خدمات پس از فروش بر رضایت مشتریان …

تحقیق – بررسی خدمات پس از فروش بر رضایت مشتریان شرکت ایران خودرو … مگر اینکه نیازهای مشتری را در طراحی و تحویل کالا و ارئه خدمت مدنظر داشته باشند. … هم فعالیتهای مشتری یا مصرف کننده به عنوان تداوم بخشنده ی این رشد و حرکت نگاه می کند . … تمامی این عوامل می توانند به نحوی بر مشتری و نظرات وی اثر گذار باشند که در …

[PDF]بررسی تأثیر کیفیت خدمات پس از فروش و رضایتمندی … – …

ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﻘﺎﻟﻪ: ﺑﺮﺭﺳﯽ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻓﺮﻭﺵ ﻭ ﺭﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪﯼ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺩﺭ ﺷﺮﮐﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺧﻮﺩﺭﻭ. ﻣﺤﻞ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ: ﺳﻮﻣﯿﻦ ﮐﻨﻔﺮﺍﻧﺲ ﺑﯿﻦ … ﺍﺳﺎﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﺎﻻﯼ ﻋﺎﺩﯼ ﻭ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﺭﺯﯾﺎﺑﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎﺕ … ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺁﻣﺎﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺷﺎﻣﻞ ﮐﻠﯿﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺷﺶ ﻣﺎﻫﻪ ﺍﻭﻝ ﺳﺎﻝ. ۱٬۳۹۳، ﺑﻪ ﺧﺮﯾﺪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ …

[PDF]بررسی تأثیر خدمات پس از فروش و رفتار فروش اخلاقی بر … …

ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﻘﺎﻟﻪ: ﺑﺮﺭﺳﯽ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻓﺮﻭﺵ ﻭ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻓﺮﻭﺵ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﺑﺮ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ (ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮﺭﺩﯼ: ﻣﺸﺘﺮﮐﯿﻦ ﻭﺍﯾﻤﮑﺲ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺩﺭ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺩﺯﻓﻮﻝ). ﻣﺤﻞ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ: ﺍﻭﻟﯿﻦ ﮐﻨﻔﺮﺍﻧﺲ ﻣﻠﯽ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ (ﺳﺎﻝ:1393) … ﺑﺪﻭﻥ ﺷﮏ، ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ ﻭ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎﯼ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺩﺭ ﺩﮔﺮﻭ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺍﺯ ﺧﺪﻣﺎﺕ، ﮐﺎﻻﻫﺎ ﻭ ﺑﻪ.

[PDF]ارﺗﺒﺎط آن و ﺑﺮرﺳﻲ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﻋﻮاﻣ – دانشگاه تهران

توسط دیواندری – ‏2011
ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﻋﻮاﻣﻞ. ﻛﻴﻔﻴﺖ. ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش. و ﺑﺮرﺳﻲ. ارﺗﺒﺎط آن. ﻋﻮاﻣﻞ ﺑﺎ. ﻣﻴﺰان. رﺿﺎﻳﺖ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن. در ….. ﻋﻨـﻮان. ” ﺳﻴﺴـﺘﺮا . اس . ﻛﻴـﻮ. ” اراﻳـﻪ. ﻛـﺮده. اﻧـﺪ. ﻛـﻪ. ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﻜﻲ را ﺑﻪ ﻛﻤﻚ ﭼﻬﺎر ﺑﻌـﺪ. : ﻛﻴﻔﻴـﺖ …. ﺧﺪﻣﺎت. ﭘﺲ. از. ﻓﺮوش. ” اﻏﻠـﺐ. ﺑـﻪ. ﺧـﺪﻣﺎﺗﻲ. ﮔﻔﺘـﻪ. ﻣﻲ. ﺷﻮد. ﻛﻪ. ﺑﻪ. ﻣﺸﺘﺮي. ﺑﻌﺪ. از. ﺗﺤﻮﻳﻞ. ﻛﺎﻻ. اراﻳﻪ. ﻣﻲ ….. اﺛﺮ. ﻗﻄﻌﻲ. ارﺗﺒﺎط. ﻛﺎرﺑﺮي راﺣﺖ. ﺳﻴﺴﺘﻢ. دﺳﺘﺮﺳﻲ. ﺳﺮﻳﻊ. ﺑﻪ. ﻣﻨﻮﻫﺎي. ﮔﻮﻧﺎﮔﻮن. ﻧﺮم. اﻓﺰار ﺳﻴﺴﺘﻢ. ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ.

نقش خدمات پس از فروش در میزان وفاداری مشتریان از یک برند | …

۳۰ مرداد ۱۳۹۵ – نقش خدمات پس از فروش در میزان وفاداری مشتریان از یک برند … خواهد بود و از سوی دیگر مطابق تحقیقات صورت گرفته در حوزه مشتریان، علی رغم هزینه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *