تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران

تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران

همراه با پرسشنامه
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 685
فرمت فایل doc
حجم فایل 101 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36

تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران

فروشنده فایل

کد کاربری 3069

کاربر

شرح مختصر:

مدیریت بحران دارای جنبه­ های زیادی است و مسائلی از قبیل فرهنگ سازمانی، ساختار، آموزش، تکنولوژی و… را دربر می­گیرد، در این پژوهش به بررسی یکی از عناصر اصلی مدیریت بحرانی یعنی ارتباطات سازمانی پرداخته­ایم.

جامعه آماری این پژوهش، شرکت ملی پخش فرآورده­های نفتی ایران در منطقه تهران است. مدیریت بحران در این شرکت – با توجه به نقش مهمی که این شرکت در توسعه اقتصادی کشور برعهده دارد – از اهمیت زیادی برخوردار است.

این پژوهش براساس داده­های جمع ­آوری شده در نیمه دوم سال 1385 و اوائل سال 1386 از نمونه­ای متشکل از 91 نفر از مدیران و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده­ های نفتی ایران منطقه تهران، انجام شده است.

نتایج تحقیق نشان می­دهد که بین ارائه انواع اطلاعات از جمله دسترسی به اطلاعات بهنگام، صحیح، مناسب، کامل و سریع و همچنین کانالهای ارتباطی و مدیریت بحران رابطه معنی­داری وجود دارد؛ اما بین شاخص بازخور و مدیریت بحران رابطه­ای وجود ندارد.

فهرست مطالب

چکیده 1

کلید واژه ها: 1

مقدمه: 2

مروری بر ادبیات تحقیق.. 3

بیان مسئله: 3

اهداف تحقیق: 4

ضرورت و اهمیت تحقیق.. 5

فرضیه های تحقیق.. 5

پیشینه تحقیق.. 6

تعریف متغیرها 7

قلمرو تحقیق.. 8

روششناسی تحقیق.. 9

الف) روش تحقیق.. 9

ب) روش گردآوری اطلاعات.. 9

ج) جامعه آماری: 9

د) روش تجزیه و تحلیل آماری.. 9

تحقیقات انجام شده 9

چارچوب نظری تحقیق.. 10

روش نمونه گیری و حجم نمونه. 12

روشهای جمع آوری اطلاعات.. 13

اعتبار یا روایی تحقیق.. 13

اعتماد یا پایایی تحقیق.. 14

متغیرهای تحقیق.. 15

آزمونهای استفاده شده در این تحقیق.. 16

تجزیه و تحلیل دادهها 16

تحلیلهای توصیفی.. 16

آزمون فرضیه ها 18

آزمون فرضیه اصلی.. 18

آزمون فرضیه اول. 21

نتیجه گیری از فرضیه ها 23

پیشنهادات.. 24

منابع و مآخذ: 25

الف) منابع فارسی.. 25

ب) منابع لاتین.. 28

ضمائم. 30

پرسشنامه. 30

تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش …

۱۹ شهریور ۱۳۹۶ – تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش فراورده های … جامعه آماری این پژوهش، شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در منطقه تهران …

تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش …

تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی. عنوان پایان نامه: تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش فراورده های …

تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش …

۹ شهریور ۱۳۹۶ – تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران , ارتباطات سازمانی , بحران , مدیریت بحران.

تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش …

بررسی تاثیر نظام ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران ( مطالعه ای در کارخانجات . [DOC] مدیریت بحران: مطالعه موردی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه …

تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش …

مدیر 123 – پایان نامه تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه تهران – تجاری – مدیر 123.

تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش – …

تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش. این فایل در … جامعه آماری این پژوهش، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در منطقه تهران است. مدیریت …

تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش …

تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران منطقه تهران. ارتباط سازمانی,مدیریت بحران,فراورده نفتی …

بررسی تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران در شرکت …

۲۶ تیر ۱۳۹۶ – پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت دولتی با عنوان تأثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران منطقه تهران …

تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش …

تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران دسته: مدیریت بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 101 کیلوبایت تعداد …

[DOC]مديريت بحران: مطالعه موردي در شركت ملي پخش فرآورده هاي …

اين مقاله به بررسي فرايند مديريت بحران در شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه … ولي ارتباط نزديكي در مجموع بين تعداد بحران ها در يك كشور و پيامدهاي مستقيم و غير … امروزه عمده ترين نقاط ضعف مديريت بحران عدم هماهنگي و همكاري سازمانها ، كمبود …. عامل اصلي تهديد كننده برنامه هاي تو سعه عمراني كشورها، همواره تاثير بازدارنده اي بر …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *